Ten sam gabinet, ale 2x lub 3x większy zysk

Dowiedz się, jak zarabiać więcej na sprzedaży kosmetyków i pakietów zabiegowych w Twoim gabinecie beauty.

Bez walki ceną, bez ciągłego rozdawania darmowych próbek i bez strachu przed brakiem zadowalających wyników.

Podczas tego szkolenia otrzymasz gotowe i sprawdzone wskazówki oraz rozwiązania, które wdrożysz natychmiast po zakończeniu, i które pozwolą Ci na generowanie wielokrotnie większej sprzedaży.

Dla kogo?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Zatrudniasz pracowników i chcesz, aby cały personel zdobył konkretne umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klientów. A w konsekwencji - Twój biznes stał się w pełni samodzielnie działającą firmą.

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Chcesz nauczyć się efektywnego wykorzystywania każdego kontaktu z klientką. Tak, aby oferować droższe i lepsze zabiegi oraz kosmetyki, a przede wszystkim - zarabiać na nich więcej.

Kobietą

Kobietą

Prowadzenie gabinetu kosmetycznego to dla Ciebie nie tylko pasja, ale także ogromny potencjał biznesowy i zarobkowy. Szukasz gotowych, które mają usprawnić Twoją codzienną pracę z klientkami.

Plan szkolenia

Zapoznaj się z zaprezentowanymi tematami i zobacz, jaka dawka wiedzy czeka właśnie na Ciebie.

  1. Najczęstsze obiekcje - występujące zarówno po stronie klientki, jak i specjalisty

Przyjrzymy się “blokadom” i przekonaniom, które hamują Twoje klientki przed podjęciem decyzji zakupowej. Rzucimy również okiem na samych specjalistów - sprzedawców i ocenimy, jakie bariery nie pozwalają im sprzedawać tyle, ile rzeczywiście mogą.

  1. Najpopularniejsze problemy klientek

Nauczymy Cię odczytywać oraz diagnozować bolączki, z jakimi przychodzą do Ciebie klientki. Wszystko po to, aby w kolejnym kroku dowiedzieć się, w jaki sposób możesz im pomóc.

  1. Oferta “skrojona na miarę”

Następnie przejdziemy do weryfikacji, czy Twoja obecna oferta faktycznie pozwala rozwiązywać wskazane problemy. Jeśli nie – zajmiemy się pracą nad jej poprawą. Tak, aby każda klienta czuła, że to, co robisz – jest wykonywane specjalnie dla niej.

  1. Język korzyści, czyli jak rozmawiać, aby zwiększyć szanse na sprzedaż?

W ostatniej części skupimy się na sposobach komunikacji, a zwłaszcza tym, jak mówić o wartości Twoich usług. Dowiesz się, jak w prosty sposób uzasadnić wysoką cenę Twoich kosmetyków i zabiegów, a przede wszystkim sprawić, że klientki będą chciały z nich skorzystać.

Nie czekaj! Na najbliższe szkolenie pozostało tylko kilka wolnych miejsc.

Korzyści

Co to wszystko Ci da?

  • Całkowicie odmienisz swoje podejście do sprzedaży

Pozbędziesz się ograniczeń, błędnych przekonań i złych przyzwyczajeń, które do tej pory nie pozwalały Ci osiągać zamierzonych efektów. Staniesz się doradcą “z krwi i kości”, który pomoże wybrać nie to, co najtańsze, ale to, co dla nich najlepsze.

  • Nauczysz się komunikacji - trafiającej do klientek i otwierającej ich portfele

Jak wybrać markę kosmetyków, którą pokochają? Jak sprzedawać pełną pielęgnację domową? Jak odpowiadać na trudne pytania, w tym te niewygodne i trudne? Czy jak zmienić nastawienie niechętnej klientki? To tylko kilka przykładów pytań, na które (po naszym szkoleniu) odpowiesz bez żadnego problemu.

  • Będziesz wiedzieć, jak sprzedawać więcej, lepiej i na wyższej marży

Zyskasz umiejętności analizowania potrzeb i tworzenia ofert, którym Twoje klientki nie będą się w stanie oprzeć. W efekcie wpłyniesz nie tylko na poprawę kondycji finansowej całego gabinetu, ale przede wszystkim – zwiększysz swoje zarobki.

  • Otrzymasz rozwiązania, których skuteczność została potwierdzona już tysiące razy

Wyposażysz się w zestawy gotowych pytań i odpowiedzi, a także zwrotów i komunikatów, dzięki którym poradzisz sobie nawet z najtrudniejszymi klientkami. Zarówno zgłaszającymi obiekcje, zadającymi niewygodne pytania, jak i niechętnymi do jakiekolwiek interakcji.

Prowadzący

szkoleniowiec - Magdalena Rycerz-Pal

Bieżące szkolenie powstało na kanwie mojego 15-letniego doświadczenia w branży beauty. Przeszkoliłam indywidualnie około 40 kosmetyczek i kosmetologów, którzy dziś skutecznie i regularnie sprzedają pełne pakiety pielęgnacyjne swoim klientom. Klienci za to są usatysfakcjonowani z kompleksowej pielęgnacji, a ja - ze znacząco wyższych obrotów w firmie.

Magdalena Rycerz-Pal
właściel, trener

Zarezerwuj swoje miejsce

Zrób to już teraz, aby zyskać:

  • Udział w całodniowym szkoleniu (6 – 7h)
  • Kameralne grupy warsztatowe (tylko 6 – 8 osób)
  • Dedykowane materiały szkoleniowe dla każdego
  • Dostęp do sprawdzonej wiedzy – prosto od praktyków

Cena to tylko 990 zł za osobę.

Zawiera podatek VAT (23%). Wystawiamy faktury VAT

Gdzie odbędzie się szkolenie

--
Adres:
Siedziba Este Group,
ul. Życzliwa 29/1
53-030 Wrocław

Data:
20.11.2021

mapa

Cena: 990 zł

LOGISTYKA = WAŻNE INFORMACJE PRZED WARSZTATAMI

MIEJSCE I PARKING

Zaparkujesz wygodnie bezpośrednio przy siedzibie Este Group, w której odbywają się warsztaty. Dlatego ustaw nawigację na Adres: Życzliwa 29/1, 53-030 Wrocław i jedź ostrożnie. Jeśli po drodze zaskoczą Cię nieprzewidziane okoliczności, napisz do mnie, że się spóźnisz ? ułatwi to nam odpowiednie rozpoczęcie zajęć, by nic Cię nie ominęło.

DODATKOWO:

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ – na warsztatach spotkasz tylko osoby z branży beauty, większość z nich to właścicielki, menagerki. Dlatego zachęcam Cię do wymiany doświadczeń. Możesz przywieźć z sobą ulotki, wizytówki, jakiś rodzaj wzornika produktów lub usług, by pochwalić się tym co już masz w ofercie salonu i zainspirować innych.

PEŁNE ZAANGAŻOWANIE – płacisz–wymagasz – dlatego skup się na treści. Pozałatwiaj pilne sprawy przed szkoleniem, wyłącz telefon i skup się na tym, co mam Ci zaoferowania. Miej otwarty umysł i pochłaniaj wiedzę.

PYTANIA/SUGESTIE

Jeśli masz jakieś konkretne pytania, które chcesz poruszyć na forum lub osobiście, możesz napisać do mnie przed warsztatami, tak żebym mogła przygotować się jeszcze lepiej ?  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń 795-692-856

kosmetonomia.pl
kosmetonomia

Masz pytania?

Napisz do nas!