Jak zwiększyć sprzedaż, czyli techniki wpływu na decyzje klienta

Poznaj werbalne i niewerbalne metody oddziaływania na gości, którzy odwiedzają Twój salon.

Dowiedz się, jak z nimi rozmawiać i jak się zachowywać, aby Twoja postawa była odbierana jako w pełni profesjonalna.

Podczas szkolenia nauczysz się także efektywności, która pozwoli Ci pracować lepiej i zarabiać więcej - w znacznie krótszym czasie.

Dla kogo?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Zatrudniasz pracowników i chcesz, aby cały personel zdobył konkretne umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klientów. A w konsekwencji - Twój biznes stał się w pełni samodzielnie działającą firmą.

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Chcesz nauczyć się efektywnego wykorzystywania każdego kontaktu z klientką. Tak, aby oferować droższe i lepsze zabiegi oraz kosmetyki, a przede wszystkim - zarabiać na nich więcej.

Kobietą

Kobietą

Prowadzenie gabinetu kosmetycznego to dla Ciebie nie tylko pasja, ale także ogromny potencjał biznesowy i zarobkowy. Szukasz gotowych, które mają usprawnić Twoją codzienną pracę z klientkami.

Plan szkolenia

Zapoznaj się z poniższymi blokami i sprawdź, jaka dawka wiedzy czeka w każdym z nich.

  1. Język korzyści, czyli jak rozmawiać, aby klientki były otwarte na Twoje propozycje i sugestie?

Pokażemy Ci, w jaki sposób komunikować się z klientkami, aby były w stanie dostrzec prawdziwą wartość Twojej oferty. Dowiesz się, jak w prosty sposób uzasadnić wysoką cenę Twoich kosmetyków i zabiegów, a przede wszystkim sprawić, że klientki będą chciały z nich skorzystać.

  1. VAKS, czyli video-audio-kinestetyka: nauka rozpoznawania typu odbiorcy

Zdefiniujemy najczęstsze rodzaje klientów, z którymi przyjdzie Ci się konfrontować podczas pracy w salonie kosmetycznym. Następnie wyposażymy Cię w gotowy zestaw działań, które pozwolą Ci wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

  1. Mowa ciała: postawa, tembr, ton głosu - jak z nimi pracować, aby osiągnąć sukces?

Dowiesz się, jak bardzo w procesie sprzedaży liczy się nie tylko to, co mówisz, ale przede wszystkim to, w jaki sposób to mówisz oraz pokazujesz. W tym samym module nauczymy Cię również, jak wykorzystać posiadania tych informacji na korzyść - Twoją, jak i całego salonu.

  1. "Mówca doskonały”, czyli archetypy oratora

Ostatni blok tematyczny poświęcimy ćwiczeniom, podczas których nauczysz się rozmawiać. Dokładnie tak, aby każda Twoja komunikacja zaciekawiała, angażowała, a potem skutecznie przekonywała Twoje klientki do jeszcze większych zakupów.

Nie czekaj! Na najbliższe szkolenie mamy zaledwie kilka wolnych miejsc.

Korzyści

Co to wszystko Ci da?

  • Odblokujesz się przed swoimi klientkami

Pozbędziesz się kłopotów z brakiem otwartości oraz lekkości w rozmowach z osobami odwiedzającymi Twój salon. To z kolei pozwoli Ci proponować (i skutecznie sprzedawać) zdecydowanie droższe zabiegi oraz kosmetyki.

  • Poznasz niezawodne techniki komunikacji i sprzedaży

Nauczysz się języka perswazji oraz korzyści, a dodatkowo szeregu innych metod wspierających Twoją codzienną pracę. W ten sposób dopasujesz, a następnie sprzedasz gotowe rozwiązania - i to bez względu na ich cenę.

  • Zaczniesz nawiązywać długotrwałe relacje

Dowiesz się, jak zadbać o pozytywny i jednocześnie profesjonalny odbiór Twojej osoby. Taki, który sprawi, że Twoje klientki będą czuły się przy Tobie dobrze i w pełni “zaopiekowane”. A dodatkowo – z przyjemnością polecą Twoje usługi swojej rodzinie, przyjaciółkom, a nawet bliższym i tym nieco dalszym znajomym.

Prowadzący

szkoleniowiec - Magdalena Rycerz-Pal

Szkolenie powstało na kanwie mojego 15-letniego doświadczenia w branży beauty. Przeszkoliłam indywidualnie około 40 kosmetyczek i kosmetologów, którzy dziś skutecznie i regularnie sprzedają pełne pakiety pielęgnacyjne swoim klientom.

Magdalena Rycerz-Pal
właściel, trener

Zarezerwuj swoje miejsce

Zrób to już teraz, aby zyskać:

  • Udział w całodniowym szkoleniu (6 – 7h)
  • Kameralne grupy warsztatowe (tylko 6 – 8 osób)
  • Dedykowane materiały szkoleniowe dla każdego
  • Dostęp do sprawdzonej wiedzy – prosto od praktyków

Cena to tylko 990 zł za osobę.

Zawiera podatek VAT (23%). Wystawiamy faktury VAT

Gdzie odbędzie się szkolenie

--
Adres:
Siedziba Este Group,
ul. Życzliwa 29/1
53-030 Wrocław

Data:
20.11.2021

mapa

Cena: 990 zł

LOGISTYKA = WAŻNE INFORMACJE PRZED WARSZTATAMI

MIEJSCE I PARKING

Zaparkujesz wygodnie bezpośrednio przy siedzibie Este Group, w której odbywają się warsztaty. Dlatego ustaw nawigację na Adres: Życzliwa 29/1, 53-030 Wrocław i jedź ostrożnie. Jeśli po drodze zaskoczą Cię nieprzewidziane okoliczności, napisz do mnie, że się spóźnisz ? ułatwi to nam odpowiednie rozpoczęcie zajęć, by nic Cię nie ominęło.

DODATKOWO:

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ – na warsztatach spotkasz tylko osoby z branży beauty, większość z nich to właścicielki, menagerki. Dlatego zachęcam Cię do wymiany doświadczeń. Możesz przywieźć z sobą ulotki, wizytówki, jakiś rodzaj wzornika produktów lub usług, by pochwalić się tym co już masz w ofercie salonu i zainspirować innych.

PEŁNE ZAANGAŻOWANIE – płacisz–wymagasz – dlatego skup się na treści. Pozałatwiaj pilne sprawy przed szkoleniem, wyłącz telefon i skup się na tym, co mam Ci zaoferowania. Miej otwarty umysł i pochłaniaj wiedzę.

PYTANIA/SUGESTIE

Jeśli masz jakieś konkretne pytania, które chcesz poruszyć na forum lub osobiście, możesz napisać do mnie przed warsztatami, tak żebym mogła przygotować się jeszcze lepiej ?  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń 795-692-856

kosmetonomia.pl
kosmetonomia

Masz pytania?

Napisz do nas!